Info bestyrelsen

Ny bestyrelse er nu konstitueret i Aarup BK Håndbold

Ved generalforsamlingen den 30. marts, var der ikke nogen formandskandidat. Derfor gav generalforsamlingen bestyrelsen lov til at konstituere sig efterfølgende og finde en formand.

På bestyrelsesmøde mandag 22. maj, blev Bjarne Petersen valgt som ny formand. De øvrige poster blev:

  • Næstformand – Søren Bækholm
  • Kasserer – Thomas Fogh
  • Ungdomsansvarlig – Bonnie Uglebjerg
  • Sekretær – Kristina...Read More »

Herre Senior træner update!

Det er med stor fornøjelse at vi kan informere, at trænerne til herreholdet til kommende sæson bliver Jan Hermann og Bo Møller.

De to herre må siges at være kendte i Aarup både som spillere og trænere, og de har påtaget sig opgaven med at ”rejse” herreholdet igen.

Jan og Bo...Read More »


Sommertræningstider 2016 (uge 18 - 24)

Sommertræningstider er gældende fra uge 18 og til og med uge 24, 2016

(Opdateret 11/5-16)

Tirsdag i hal 1:
16.45 – 18.00 U-10 PIGER
18.00 – 19.30 U-12 DRENGE
19.30 – 21.00 DAMER

Tirsdag i hal 2:
16.45 – 18.00 U-10 DRENGE
18.00 – 19.15 U-12 PIGER
19.15 – 21.00 (Fri...Read More »


Generalforsamling og hyggelig klubaften torsdag den 7. april

Generalforsamling 2016

...Read More »

Aarupskolen og Aarup BK Håndbold laver samarbejdsaftale

Aarupskolen og Aarup BK Håndbold har indgået en samarbejdsaftale for resten af indeværende og kommende skole år.

Samarbejdsaftalen er en formalisering og udvidelse af et i forvejen godt samarbejde gennem de senere år mellem håndboldklubben og skolen, og aftalen er lavet efter en model fra Dansk Håndbold Forbund (DHF)

Som en del...Read More »


Trille og Trolle - et håndboldeventyr for hele familien

Opstart lørdag den 19/9 kl. 10 og herefter hver lørdag.

De to små skovtrolde Trille og Trolle er klar til at indtage landets håndboldforeninger, herunder også Aarup BK. De to trolde disker op med små, sjove eventyr, der tryllebinder de 2-5 årige børn til at røre sig og lege både med...Read More »


Trænere for sæson 2015/2016

TRÆNERE TIL SÆSON 2015/2016 (opdateret 15/7)

Trille & Trolle (forældre/barn håndbold for de mindste): Jan Hermann

U5-U6: Mie Anderen & Tania Clausen

U7-U8: Bjarne Petersen & Bonnie Uglebjerg

U-10 Piger: Thomas Christiansen, Heidi Pedersen & Tanja Tinggaard

U-10 Drenge: Jan Uglebjerg, Henrik Andreasen, Johannes Grundahl

U-12 Drenge: Kim Andersen & Carl Christian Fredensborg

U-14 Piger: Camilla Vibe...Read More »


Generalforsamling & klubaften d. 26. marts

Stor opbakning til klubaften og generalforsamling i AB Håndbold

Torsdag den 26. maj afholdte Aarup håndboldklub generalforsamling & klubaften. Der var i samme anledning arrangeret pokaloverrækkelse af årets spiller samt årets fighter for ungdomsholdene. Der var også mulighed for bespisning i cafeteriet.

Det er/var en fornøjelse at prøve et nyt...Read More »


Klubaften og generalforsamling torsdag den 26. marts

Invitation til klubaften og generalforsamling 2015

...Read More »

FHF Ungdomspokalfinaler i Aarup Fritidscenter lørdag den 14/3

Aarup BK Håndbold har fornøjelsen, lørdag den 14/3, i samarbejde med Fyns Håndbold Forbund, at afholde de fynske ungdomspokalfinaler i Aarup Fritidscenter’s begge haller.

Der vil være finale kampe fra U10 til U18 i tidsrummet fra 8:30 til 18:30. Holdene har spillet i enten A- eller B-pokal turneringen.

Aarup BK’s egne U10...Read More »


Glædelig jul og godt nytår

Håndboldbestyrelsen vil gerne ønske jer alle en glædelig jul samt et godt nytår. Vi vil gerne takke vores sponsorer, trænere, frivillige samt medlemmer af klubben. I 2015 er håndboldklubben bl.a. arrangør af mini-håndboldskole U5-U8, ungdomspokalfinaler, brag i hallen, og sidst men ikke mindst Frøcup. Vi glæder os til et...Read More »


"ET BRAG I HALLEN" - søndag den 2/11-14

VELKOMMEN TIL

ET BRAG I HALLEN

KOM I AARUP FRITIDSCENTER,

SØNDAG DEN 2/1-14 KL. 10:00 – 19:45

Aarup BK Håndbold og STARK, inviterer indenfor til ET BRAG I HALLEN. Vi vil rigtig gerne invitere DIG med.

ET BRAG I HALLEN er et helt særligt hjemmestævne med masser af håndboldkampe, og andre aktiviteter i hallen...Read More »


Informationsartikel - oktober 2014

Okt. 2014

De første hjemmekampe i håndboldsæsonen 2014/2015 starter i Aarup håndboldklub, søndag d. 19. oktober, kl. 10.00 i Aarup Fritidscenter. Vi glæder os til at komme i gang, og få ”liv i hallen”.

Vi har i håndboldklubben haft en travl og sjov sæsonopstart. Vi har blandt andet spillet Beachhåndbold,  arrangeret ...Read More »


Update fra bestyrelsesmøde 10.09.2014

th[2]

Update fra bestyrelsesmøde 10 09 2014

...Read More »

KIF Kolding København inviterer venskabsklubben Aarup BK håndbold til ligakamp.

 

 

 

 

 

 

I inviteres hermed til håndboldkamp i Kolding,

ONSDAG D. 03. SEPTEMBER, KL. 18.45

hvor KIF Kolding København møder Aalborg Håndbold.

Klubben har fået 50 gratisbilletter, og bestilt 30 ekstra til den fordelagtige pris på 65 kr for voksne og 50 kr for børn. (billetterne gives/sælges efter først til mølle princippet)

DET...Read More »


Referat fra opstartsmøde med trænere, mandag den 11. august 2014

Update ny format

Referat Opstartsmøde for trænere i AB 14-15

...Read More »

Aarup BK Håndbold klubtøj tilbud!

I samarbejde med vore sponsorer Markussen Sport og PA-Service har vi igen fået muligheden for at give jer et super tilbud på en fed klubtrøje med navn på og et spillesæt til træning.

Læs mere ved at trykke på dette Read More »


Sæson opstart tirsdag den 12/8 og træningstider for sæson 2014/15

Så er træningstiderne for sæson 2014/15 på plads. (Opdateret 14/8-2014)

Der tages forbehold for ændringer.

Se træningstiderne her.

...Read More »

Aarup håndbold vil knække kurven

Aarup Håndbold vil knække kurven

Aarup Håndbold har tilmeldt sig DHF’s KNÆK KURVEN projekt. Projektet er det største breddeprojekt nogensinde i dansk håndbold, medlemstallet er på landsplan faldende, og det kræver et stærkt samarbejde mellem forbund og foreningerne for at ændre udviklingen.

Aarup Håndbolds nye bestyrelse vil i den kommende periode...Read More »


Sommertræning i Aarup BK Håndbold

Så er oversigten over sommertræningen klar.

I spiller med de nye årgange som I skal spille med til kommende vinterturnering.

Fortæl til jeres venner og tag gerne nye spillere med der gerne vil prøve.

Alle er velkomne. Både alle de faste spillere samt nye.

Tirsdage Hal 2

Formandens beretning 2014

Så har vi afsluttet sæson 2013/2014 – og vi kan heldigvis igen i år se tilbage på en rigtig god sæson med mange gode sociale og sportslige begivenheder.

Jeg vil selvfølgelig i min beretning komme ind på de sportslige resultater for alle vore hold – og hvad vi har arbejdet med...Read More »


Update fra bestyrelsesmødet den 02.04.2014

Logo

 

 

 

 

 

 

Følgende punkter blev drøftet:

 

Pokaloverrækkelse 2014

Den endelige form og dato er endnu ikke fastsat, men meldes ud snarest.

Afslutningsfesten

Som tidligere år, har det holdt lidt hårdt med tilmeldingerne, men det ser nu ud som om, at det lykkes at få samlet omkring 30 til afslutningsfesten – det antal...Read More »


Update fra bestyrelsesmøde den 05.02.2014

Update ny format

Update fra bestyrelsesmøde den 05.02.2014

Input fra midtvejsmøde for trænere, holdledere og hjælpere 

  • Se referatet fra mødet her på hjemmesiden.
  • Der var flere input til vores nye hjemmeside, og de fleste ændringer er nu foretaget, som f.eks. direkte link videre til hjemmesiden fra AB’s fælles side...Read More »

Referat fra midtvejsmøde 2014

th[2]

Midtvejsmøde sæson 2013/2014 for trænere, holdledere og hjælpere i Aarup BK Håndbold onsdag den 15. januar 2014 kl. 19:00 i Aarup Fritidscenter

 

 

  1. Velkomst

v/formand Kirsten Lebæk

 

  1. Hjemmesiden – billeder af hold, oprettelse af egne indlæg, samtykke erklæringer

v/Marianne Lyngsø Hansen

Update fra bestyrelsesmøde den 08.01.2014

Update fra bestyrelsesmøde den 08.01.2014

U6/U8 stævne lørdag den 11. januar 2014

Tania Clausen er hovedansvarlig for arrangementet. Spilleplan laves af FHF og kan ses på FHF’s hjemmeside.

Når kampene er afviklet skal resultaterne indberettes til FHF lige som alle andre turneringskampe.

Kampene afvikles fra kl. 10 –...Read More »


Hovedbestyrelsens generalforsamling

Hermed indbydes til generalforsamling i Aarup Boldklubs hovedbestyrelse

d. 12. februar kl. 19:30
Klubhuset
Stadionvej 13, 5560 Aarup

Der foreligger følgende dagsorden:

1. Valg af dirigent
2. Formanden aflægger beretning
3. Kassereren forelægger det reviderede regnskab
4. Indkomne forslag behandles
5. Valg af formand
6. Valg af næstformand/kasserer og stedfortrædere
7. Valg af...Read More »


Update fra bestyrelsesmøde den 02.12.2013

Update fra bestyrelsesmøde den 02.12.2013
Midtvejsmøde for trænere, holdledere og hjælpere
Bestyrelsen afholder midtvejsmøde for trænere, holdledere og hjælpere onsdag den 15. januar 2014 kl. 19:00. På dagsordenen vil være status for de enkelte hold, Højfyns samarbejdet, hjemmesiden, pokal uddeling, trænere til næste sæson mv. Dagsorden til mødet sendes pr....Read More »


Update fra bestyrelsesmøde den 06.11.2013

Update fra bestyrelsesmøde den 06.11.2013

Sponsorer

Vi arbejder i øjeblikket ihærdigt, for at genforhandle vores sponsoraftaler, men rigtig gerne nye sponsorer. Vi vil rigtig gerne have hjælp udefra. Så sig endelig til, hvis I har forslag til firmaer, vi kan opsøge, hvor der kan være nogle muligheder for...Read More »


Samtykkeerklæring

Logo

   Håndbold

 

 

 

 

Vi er i gang med at få en ny hjemmeside og for at gøre denne mere spændende at besøge har vi brug for din godkendelse til at benytte evt. billede materiale, videooptagelser af dit barn.

 

Samtykke til videregivelse af billeder/videooptagelser

Jeg_________________________________________________

(Navn, adresse)

Read More »

Referat/opsamling på møde tirsdag den 08.10.2013

Til stede var Heidi Pedersen (og delvist Lene Hansen) (U7/U8), Thomas Christiansen (U10 Drenge), Gregers Skov (U12 Drenge), Søren Bækholm (U14 Drenge), delvist Claus Grunddal (U18 Drenge) og fra bestyrelsen Anders Skårup Nielsen og Trine Bonrud Helleskov (delvist også Thomas Mølle Sørensen og Tania Clausen)

 

Nye dommerregler

o  ...Read More »


Update fra bestyrelsesmøde den 30.09.2013

Update fra bestyrelsesmøde den 30.09.2013

Arrangement for ungdomstrænere tirsdag den 8. oktober kl. 20

Vi gennemgik programmet, der blev aftalt følgende dagsorden:

  • Indlæg om      dommerregler, dommerbordsregler, “Hvordan er sæsonen kommet i      gang?”, “Hjemmesiden” og erfaringsudveksling i hallen.

 

Ungdomsafdelingen

Deltagelsen i Tivolicup blev evalueret. Der var generelt en...Read More »


Update fra bestyrelsesmøde den 02.09.2013

 

Update fra bestyrelsesmøde den 02.09.2013

Opsamling på opstatsmøde for trænere, holdledere og hjælpere

I forhold til tøjpolitikken var der et ønske om et godt tilbud på en fælles spillerdragt, og det vil de materialeansvarlige arbejde videre med til næste sæson. I denne sæson tilbydes i stedet en smart...Read More »


Update fra bestyrelsesmøde den 06.08.2013

Update fra bestyrelsesmøde den 06.08.2013

Træner/holdleder sæson 2013/2014 – status

Der mangler forsat en træner til U10 pigerne, og det bliver derfor medlemmer af bestyrelsen, som møder op til den første træning for at se om, der kan findes en løsning med forældrene.

 

For dame senior serie 1 har...Read More »


Træner opstartsmøde tirsdag den 13.august 2013

Træner opstartsmøde tirsdag den 13. august 2013 kl.19.00 i Aarup Fritidscenter

...Read More »

Update fra bestyrelsesmøde den 17.06.2013

Trænere/holdleder sæson 2013/2014 – status
Der er nu fundet trænere og medhjælpere til U12 pigerne, men vi arbejder fortsat på, at få træner/holdleder til U10 piger, dame senior (serie 1) og herre senior. Hvis I kender nogle der kunne være interesseret eller du selv gerne vil være træner/holdleder for en...Read More »


Update fra bestyrelsesmøde den 22.05.2013

Update fra bestyrelsesmøde den 22.05.2013

Trænere/holdleder sæson 2013/2014 – status

Aftaler med kommende trænere og holdleder er ved at være på plads for den kommende sæson. Vi arbejder dog fortsat på, at...Read More »


Update fra bestyrelsesmøde den 04.03.2013

Update fra bestyrelsesmøde den 04.03.2013

FrøCup 2013

Frø-Cup er som altid fuldt bukket op, på nær et enkelt hold – vi håber at få pladsen besat, så der er ”udsolgt”.  Der arbejdes nu på højtryk, for at få det endelige programmet færdigt, så det...Read More »


Referat fra Midtvejsmødet d. 16.01.2013

Referat fra Midtvejsmødet d. 16.01.2013

Afbud fra Bestyrelsen: Dorrit Christensen, Lotte Andreasen og Claus Andersen

Afbud fra trænerne: Gregers, Tonni, Mai-Britt, Tania og Anne-Marie

Tilbageblik: KL bød velkommen og indledte mødet med status på alle...Read More »


Update fra bestyrelsesmøde den 07.01.2013

Update fra bestyrelsesmøde den 07.01.2013

FrøCup 2013

Det er med stor glæde, at vi endnu engang kan sige at stævnet næsten er booket. Der mangler følgende hold 2 x U 12D, 1x U 10P og 2 x U 10D, men vi tror bestemt, at...Read More »


Update fra bestyrelsesmøde den 21.11.2012

Update fra bestyrelsesmøde den 21.11.2012
 
FrøCup 2013
Invitationen til årets FrøCup er klar – vi   starter tilmelding mandag d. 26.11.2012 kl. 10.00.
Der er allerede flere klubber der har skrevet/ringet  ...Read More »

Update fra bestyrelsesmøde den 24.10.2012

Update fra bestyrelsesmøde den 24.10.2012

Flytning og trækning af turneringskampe

Ved flytning/aflysning af kampe skal Lotte Andreasen have besked. Det hold der flytter/aflyser en kamp skal HUSKE, at give det hold der har dommerbordsvagten besked herom.

Read More »


Update fra bestyrelsesmøde den 05.09.2012

Update fra bestyrelsesmøde den 05.09.2012

Trænersituation:

Trænerne er så godt som på plads – har dog en kæmpe udfordring i forhold til vores helt “små” hold.

Vi mangler akut trænere til U 6 – U 8 som starter torsdag d. 13.09 kl. 16.30.

Hvis der er nogle der har nogle emner så sig endelig...Read More »