Bliv frivillig

Bliv frivillig og bliv en del af fælleskabet

**Under opbygning**

En håndboldklub kan ikke drives uden frivillige, og derfor har vi brug for alles hjælp til store og små opgaver.

Oftes er det opgaver der ikke kræver speciel viden om håndbold, men oftes noget administrativt, planlægning eller udførelse. Nogle opgaver tager 2 timer på en hel sæson, andre opgaver kan tage 25+ timer.

Desværre er det tit få meget engagerede mennesker der har for mange opgaver på een gang, og på et tidspunkt brænder de ud, og forlader foreningen.

Vi ønsker at beholde vore frivillige i mange år uden at nogen brænder ud og vi ønsker have et stærkt fælleskab omkring klubben.

Derfor har vi brug for til hjælp til forskellige opgaver som du kan løse.

Kig i nedenstående link om der er opgaver du evt. vil hjælpe os med alene eller sammen med andre.

Klubbens opgavekort til frivillige

Har du spørgmål eller andet, er du meget velkommen til at kontakte formand Bjarne Petersen.

Jeg vil gerne hjælpe til i håndboldklubben

Seneste nyheder for frivillige

Gallerier