Hvordan kan jeg blive sponsor?

Sponsormuligheder i Aarup BK Håndbold

Aarup BK Håndbold er en klub i udvikling med flotte medlemstal og dedikerede frivillige. Vi ser os selv, som en forankret del af bylivet med idrætstilbud til alle aldersgrupper. I bestræbelserne på at levere tidssvarende, udfordrende og medrivende oplevelser er der derfor altid plads til engagerede sponsorer, som vil være med til at løfte klubben videre, og dermed blive en del af foreningslivet i Aarup.

Alle sponsorer vises i klubbens brugerportal, Holdsport, som benyttes til kommunikation om træning, kamp of andre begivenheder. Herudover er der mange muligheder for sponsorater, og mulighed for at sammensætte en pakke som passer lige præcis den løsning din virksomhed søger.

Såfremt du vil høre mere, er du velkommen til at kontakte Sponsorudvalget på: sponsorer@aarupbkhaandbold.dk

Sponsorudvalget

Anne Sofie Sloth Larsen