Ind- og udmeldelse af klubben

Ind- og udmeldelse af Aarup BK Håndbold

INDMELDELSE

I Aarup BK Håndbold håndterer vi alle medlemmer via Holdsport. For at deltage til træning eller kamp på et hold, skal du være registreret her.

Ved indmeldelse accepterer du også at kontigent kører automatisk, indtil du selv aktivt udmelder dig klubben.

Der vil være en prøve periode på 14 dage, inden du vil blive opkrævet kontigent på alle faste hold.

Bemærk venligst at kontingentet er fast, og der er ikke "rabat" pga. mindre deltagelse i træning etc.

1. Opret dig som spiller og tilmeld dig det rigtige hold på denne side: http://haandbold.aarupboldklub...
  2. Efter oprettelse vil du modtage en bekræftigelses email om at du er oprettet.

Med hensyn til brugen af billeder, så accepter du ved indmeldelse, at vi må benytte billeder til klubbens sociale medier platforme som Facebook og Instagram samt klubbens hjemmeside. Skulle du ikke være enig heri, beder vi om at udfylde feltet "Billed Samtykke" med et "nej".

UDMELDELSE

Udfyld kontaktformularen på denne side med din udmeldelse, hvis du vil melde dig ud.

Vores frivillige trænere bruger ubeskriveligt mange timer på at træne vores medlemmer, så skriv gerne nogle pæne ord, hvis du og dit barn har været glad for træneren og træningsmiljøet.

Hvis du ønsker at spille i en anden klub, skal du bede din nye klub søge om din frigivelse af spillercertificat fra Aarup BK.

Udmeldelse af Aarup BK Håndbold

Denne formular sendes til klubbens administration. Du vil modtage en bekræftigelse. Der vil ikke blive tilbagebetalt kontigent.